Politica de retur

 Daca esti nemultumit de produsele cumparate de pe www.supergaz.ro si vrei sa renunti la cumparare si implicit sa primesti banii inapoi, poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 10 zile lucratoare, conform dispozitiilor Ordonantei de Guvern nr.130/2000, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Termenul de 10 zile lucratoare prevazut pentru exercitarea acestui drept incepe sa curga:

a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;

b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului;

Prin contract la distanta se intelege contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.

Dreptul de retur in 10 zile lucratoare se adreseaza doar clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.supergaz.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conform Ordonantei nr. 130/2000 consumatorul este raspunzator de achitarea cheltuielilor aferente returnarii produselor catre comerciant.

 

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Conform dispozitiilor Ordonantei nr. 130/2000, consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile (consumatorul si comerciantul) au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare;

b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul în care aceste inregistrari sau programe informatice au fost desigilate de catre consumator;

e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor magazin;

f) contracte de servicii de pariuri sau loterii;

 

Pentru orice detalii sau neclaritati privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati pe e-mail: simona [at] supergaz [dot] ro sau la unul din numerele de telefon afisate pe www.supergaz.ro

Informatii Clienti
Suport Tehnic0727085899
Informatii Generale0721371145

Pierderi utilizand benzina

Pret Benzina:lei/litru
Pret GPL:lei/litru
Consum Benzina:L/100km
Rulaj lunar:km/luna
Pierderi Lunare LEI1000

Parerile Clientilor

Mi-am atins obiectivul de a face economie in buzunar cu instalatia GPL si sunt multumit.
Sunt surprins de promptitudinea si profesionalismul baietilor din service in ceea ce priveste serviciile postvanzare. Ne revedem curand la urmatoare revizie, deoarece parcurg multi km lunar.

Renault Kangoo-revizie 15.000 km
Data montaj: 16.04.2014

- Moraru George, Bucuresti

Nu am avut nici o problema pana in acest moment.
Cel mai mult mi-a placut faptul ca cerintele mi-au fost rezolvate prompt.
Skoda Fabia- verificare instalatie GPL 50.000 km

- Daniel Ghioca, Bucuresti

Functioneaza ok instalatia GPL dar se simte o mica intarziere a turatiei, ea scade brusc la trecerea intre combustibili. Baietii din service sunt ok, nu sunt foarte receptivi la vanzarea activa, dar isi fac treaba pentru care sunt platiti.


Neculaes Ionut- revizie 12.000km, Opel Astra H
Data montaj: 20.02.2014

- Neculaes Ionut, Bucuresti